Wu Yifan Studio Weibo Update; “Please be Safe,”

151120

明天中雪天气,气温零下1到零上1摄氏度。请明晚到《老炮儿》演唱会现场看吴老板的每个你,注意保暖。雨雪天气,为避免拥堵,请尽量提早出门及选择公共交通,注意道路湿滑,安全出行。别忘了,12月24日还要和#吴亦凡# 继续约[酷]

Tomorrow under the snowy weather, the temperature would be minus 1 to plus 1. Meigeni who will go to Mr. Six’s concert tomorrow to see Boss Wu, please keep yourself warm. To avoid overcrowding under the snow, please go out as early as possible and take public transportation, be aware on slippery road, and travel safely. And do not forget to meet Wu Yifan again on December 24th.

  • Noted: Tomorrow Wu Yifan will attend Mr. Six concert, he reportedly will perform his newest single, Bad Girl. Streaming link is only available for iQIYI VIP member.

Besok di cuaca yang bersalju, suhu udara minus 1 sampai 1 derajat. Meigeni yang akan pergi ke konser Mr. Six besok untuk bertemu dengan Bos Wu, tolong jaga diri untuk tetap hangat. Untuk menghindari kerumunan di bawah salju, tolong keluar se-awal mungkin dan memakai kendaraan umum, hati-hati dengan jalanan yang licin dan berpergian dengan aman. Dan jangan lupa untuk kembali bertemu dengan Wu Yifan pada tanggal 24 Desember.

  • Catatan: Besok Wu Yifan akan menghadiri konser Mr. Six. Wu Yifan sedianya akan menyanyikan lagu terbarunya, Bad Girl. Streaming link hanya tersedia untuk anggota VIP iQIYI.

 

Leave a comment